سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پیوند ابرو

ابروها تاثیر بسیار بالایی در زیبایی چهره افراد دارند. چرا که سن و حالت صورت افراد تا حد بسیار بالایی به شکل ابروها وابسته است. اما متاسفانه به دلایل مختلفی نظیر ژنتیک، سن، استفاده مداوم از مواد آرایشی و اصلاح بیش از حد ابروها می‌توانند به مرور زمان باعث ریزش و باریک شدن ابرو شوند. البته جدیدا متدها و شیوه‌های مختلفی به منظور دستیابی به ابروهای زیبا و دلخواه افراد رونمایی شده‌اند. تمامی این روش‌ها به دلایل مختلفی مورد پسند بسیاری از افراد نیستند. در این میان یکی از روش‌هایی که ایجاد ابروهای پرپشت و ایده‌آل برای شما را به صورت دائمی تضمین می‌کند کاشت ابرو است. اگر فکر می‌کنید کاشت ابرو می‌تواند گزینه مناسبی برای زیباتر کردن چهره شما باشد باید پارامترهای مختلفی را بررسی کرده و در نظر بگیرید. یکی از مهم‌ترین این موارد هزینه کاشت ابرو است. هزینه مربوط به این کار به عوامل مختلفی وابسته است. جهت اطلاع از هزینه پیوند ابرو در کلینیک پوست و مو هلیا و مهم‌ترین عواملی که در محاسبه قیمت‌ها تاثیر دارند شما را به خواندن ادامه مطالب دعوت می‌کنیم.

فراموش نکنید که کاشت ابرو یک روش تخصصی برای زیباسازی چهره شما محسوب می‌شود. بنابراین انجام دادن آن نیاز به تبحر و تجربه دارد. به همین دلیل توصیه می‌شود هرگز کیفیت کار را فدای قیمت نکنید. انجام یک کار بی‌کیفیت می‌تواند شما را در دردسر بزرگی قرار دهد: همچنین هزینه جبران آن برای شما خیلی گران‌تر تمام خواهد شد. هزینه کاشت ابرو در تهران و البته سایر شهرهای دیگر با توجه به خدمات ارائه شده در کلینیک و تخصص پزشک متفاوت خواهد بود. یکی از پیشگامان در حوزه کاشت مو و ابرو کلینیک تخصصی هلیا بوده و در قدم به قدم این مسیر شما را با قیمت‌های معقول و کیفیت بالای کار همراهی خواهد کرد.در این ویدیو اطلاعاتی در خصوص هزینه کاشت ابرو داده شده است. هزینه کاشت ابرو معمولا به عوامل مختلفی بستگی دارد. یکی از این عوامل روش برداشت گرافت‌ها از بانک مو است. یعنی با توجه به اینکه روش کاشت FUT باشد یا FIT هزینه‌ها متفاوت خواهد بود. دلیل دیگر تفاوت قیمت‌ها را می‌توان مربوط به کادر ابرو یا مدلی که قرار است ابرو کاشته شود دانست. این مورد به نوبه خود در تعیین هزینه‌ها تاثیر زیادی خواهد داشت. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات ما و هزینه دقیق کاشت مو و ابرو از طریق یکی از راه‌های ارتباطی با ما در تماس باشید.

 Eyebrow implantation in a reputable clinic

هزینه کاشت ابرو چقدر است ؟

افراد زیادی قصد انجام  پیوند ابرو را در کینیک کاشت ابرو دارند و در ذهن این افراد همواره این سوال وجود دارد که هزینه کاشت ابرو چقدر است؟ آیا هزینه‌های کاشت ابرو به معیار و شرایط خاصی بستگی دارد؟ در توضیحات زیر به این سوالات، پاسخ داده خواهد شد. برای انجام پیوند طبیعی ابرو متد‌های زیادی وجود دارد که انتخاب هر یک بسته به شرایط و ویژگی‌های فرد مراجعه کننده و همچنین نظر و صلاحدید پزشک متخصص می‌باشد.هر کدام از روش‌های انجام کاشت ابرو دارای میزان سختی‌های متفاوتی است و همین باعث شده که هزینه کاشت ابرو در متد‌های مختلف نسبت به یکدیگر تفاوت داشته باشد؛ بیماران باید بدانند که بعد از پیوند، ممکن است تا مدتی بخشی از ابروهای پیوند شده به دلایل مختلف ریزش داشته باشد که طبیعی است، همچنین بعضی از بیماران ممکن است برای مراجعه مجدد و ترمیم ابروها نیاز به هزینه بیشتری داشته باشند که این هزینه که معمولا به تعداد فولیکول‌هایی که پیوند می‌‌شوند و همچنین به پزشک و کلینکی که به آن مراجعه می‌کنند بستگی خواهد داشت. داشتن سابقه و تجربه درخشان و خوب برای یک کلینیک یا پزشک، باعث ایجاد یک ذهنیت خوب از پزشک در ذهن متقاضیان پیوند ابرو خواهد شد، این عامل نیز امروزه در بین پزشکان و کلینیک‌ها یک معیار برای تعیین هزینه پیوند ابرو می‌باشد.

هر چقدر که میزان تجربه و سابقه خوب یک پزشک بالاتر باشد ممکن است در قبال انجام کاشت ابرو هزینه بالاتری را طلب کند، امروزه با پیشرفت دانش و تکنولوژی، دستگاه و ابزارهای جدیدی وارد عرصه کاشت ابرو شده است که انجام عمل زیبایی پیوند طبیعی ابرو در برخی روش‌ها مانند کاشت ابرو به روش SUT با دستگاه مخصوص و هوشمند که دارای تکنولوژی پیشرفته است، و عملکرد آن نسبت به روش‌های دستی از سرعت و دقت بالایی برخوردار است، انجام می‌شود؛ استفاده از این دستگاه‌ها نیز امروزه معیاری برای تعیین هزینه کاشت ابرو به شمار می‌رود، علاوه بر نکات ذکر شده، موقعیت جغرافیایی نیز بر این هزینه‌ کاشت ابرو تاثیر گذار است؛ به عنوان مثال، ممکن است پزشک یا کلینیک‌های زیبایی برخی از شهرستان‌ها به دلیل نداشتن دانش و مهارت کافی و استفاده از روش‌های قدیمی و ارزان قیمت، هزینه کمتری نسبت به شهرهای بزرگ داشته باشد.