سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کاشت ابرو و معایب آن

یکی از مهم ترین مشکلات آقایان و بانوان ریزش ابرو است که از روش های متفاوتی از جمله روش ” کاشت ابرو ” به منظور برطرف نمودن این مشکل استفاده می شود. همانگونه که موهای سر شما می ریزند، این امکان نیز وجود دارد که موهای ابرو نیز نازک شده و دچار ریزش شوندو این اتفاق با ریزش فولیکول های مو اتفاق میفتد که باعث می شود روزانه چندین تار مو در قسمت ابرو از دست بدهیم. البته برخی ریزش ها طبیعی هستند اما اگر هنگام شستشوی صورت خود، ابروهایتان به شکل عجیبی می ریزد، با مشکل ریزش ابرو مواجه شده اید که در چنین شرایطی باید به فکر گزینه های جدی تری باشید.

البته عمل تنها راه حلی نیست که باید به ذهنتان بیاید. ابرو ها نقش مهمی در چهره ی شما دارند و به به طور کلی به چهره ی شما فرم می دهند. در کنار زیبایی ابرو ها نقش مهمی در محافظت از چشم ها در مقابل عرق پیشانی و گرد و غبار و غیره دارند. حتی با ابروها ما می توانیم عواطف و احساسات‌مان را بیان کنیم و به نوعی، گاهی زبان دوم ما است. استرس و اضطراب نیز از جمله عواملی هستند که در ریزش موی ابرو تاثیر گذارند.

برای حل این مشکل یعنی ریزش مو لازم است ابتدا علل درونی فرد و بیماری های او بررسی شوند تا در شروع عواملی که سبب ریزش مو می شوند قطع شود. الگوی ریزش افراد با یکدیگر فرق می کند و تشخیص چنین موردی تنها با پزشک مربوطه است. برخی با داروهای شیمیایی یا روغن تراپی مشکلشان حل می شود و برخی چاره ای جز عمل کاشت ابرو ندارند. منبع

معایب کاشت ابرو

هر یک از روش‌های عمل زیبایی کاشت ابرو طبیعی می‌تواند عوارض جانبی و مشکلات ویژه ی خود را در پی داشته باشد. اما به طور کلی می توان بیان کرد که استفاده از روش های پیوند ابرو نوین کمترین عوارض را به دنبال دارند که پس از دوره ی کوتاه مدتی از زمان کاشت، این عوارض و معایب از بین رفته و مشکلی را برای فرد ایجاد نمی کند. از جمله این معایبی که می توان به قرمزی و تورم و کبودی چشم و ابرو پس از عمل پیوند ابرو اشاره نمود. قرمزی و تورم با لوسیون ها در سریع ترین زمان ممکن رفع می شوند و اصلا جای نگرانی نیست. این مشکلات پس از 3 الی 4 روز کاملا برطرف شده و اثری از جراحت باقی نمی ماند. از دیگر مشکلات این روش ها می توان به نیاز به بیهوشی و یا بی حسی اشاره نمود.

مورد دیگر، ریزش یکدفعه ای ابروها چند روز بعد از عمل است که باید در موردش آگاه باشید. نیازی نیست نگران شوید زیرا معمولا پس از کاشت ابرو، موها ریزش دارند اما پس از چند هفته، دوباره موهایی ضخیم تر رشد خواهند کرد. موهای ابرو در این روش های عمل زیبایی کاشت ابرو طبیعی از قسمت پشت گوش منتقل می شوند و لازم است که پزشک متخصص این موها را به نحوی قرار دهد که زاویه ی مناسبی داشته باشند و ظاهری طبیعی به صورت فرد بدهند. این مرحله بسیار اهمیت دارد زیرا این مورد پیش آمده که به خاطر اشتباه در زاویه رویش، ابروها حالت تیز گرفته‌اند و مشکلات بسیاری پدید آمده است. از دیگر مشکلات این روش‌های کاشت به این موضوع نیز می توان اشاره کرد که به دلیل اینکه موها و فولیکول های آن از پشت گوش انتخاب می شود، میزان رشد آن‌ها زیاد بوده و لازم است که به طور منظم مرتب شوند. اصولا توصیه می شود آقایان هر دو هفته یک بار و خانم‌ها هر بیست روز یک بار، نسبت به اصلاح نوک موها اقدام کنند. منبع